Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Назва: Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem
Інші назви: Персоналізація навчання іноземних мов як психолого-педагогічна проблема
Автори: Aristova, Nataliia
Kugai, Kseniia
Ключові слова: personalisation
individual learning path
foreign language teaching
motivation
Дата публікації: 2024
Видавництво: "Видавництво Людмила"
Бібліографічний опис: Aristova N. Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem [Електронний ресурс] / N. Aristova, K. Kugai // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2024. – C. 137-139. – Режим доступу: https://doi.org/10.32751/world_didactics3
Короткий огляд (реферат): The work explores the notion of personalisation as a whole, how it is viewed from both psychological and pedagogical perspectives, and considers the benefits and challenges associated with personalisation and its impact on language learners.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aristova_Kugai_Personalisation_of_foreign_language_teaching_as_psychological_and_pedagogical_problem.pdf245,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.