Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.date.accessioned2016-10-21T21:44:34Z-
dc.date.available2016-10-21T21:44:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 12 (126). — С. 170-174.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий, определены этапы построения успешного бренда и предложен комплекс мероприятий относительно эффективного управления торговыми марками на основе системы архитектурных элементов жизненного цикла, с помощью которых строится успешный бренд.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the research in the field of enterprises trademarks management and determines the stages in the development of a successful brand also offering a complex of measures on the efficient trademarks' management basing on the system of architectural elements of a life cycle by means of which a successful brand is upbuilt.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectстратегії управлінняuk
dc.subjectторговельна маркаuk
dc.subjectжиттєвий циклuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectторговая маркаuk
dc.subjectжизненный циклuk
dc.subjectстратегии управленияuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectmanagement strategiesuk
dc.subjecttrademarkuk
dc.subjectlife cycleuk
dc.subjectbrand managementuk
dc.titleКонцептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуuk
dc.title.alternativeКонцептуальный подход к управлению торговыми марками на основе теории жизненного циклаuk
dc.title.alternativeA conceptual approach to trademarks management on the basis of life cycle theoryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.-
local.contributor.altauthorGanushchak-Yefimenko, L. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_120.pdf82,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.