Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, С. М.-
dc.contributor.authorВасиленко, Юрій Вадимович-
dc.date.accessioned2024-04-08T08:03:45Z-
dc.date.available2024-04-08T08:03:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВасиленко Ю. В. Інноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризму : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 Туризм / Ю. В. Василенко ; наук. кер. С. М. Шевчук ; рец. В. В. Оніпко. – Київ : КНУТД, 2023. – 60 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26224-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних положень та обґрунтуванню практичних рекомендацій імплементації інноваційних методів стимулювання попиту у сфері туризму. На підставі дослідження діяльності туристичного підприємства "PohidVGory" обґрунтовано основні проблемні питання поточного етапу розвитку підприємства, проведено комплексну діагностику діяльності підприємства, запропоновано основні напрями вдосконалення організації стимулювання попиту. Обґрунтовано механізми імплементації підходів туристичного підприємства "PohidVGory" до стимулювання попиту за рахунок інноваційних методів, що сприятиме довгостроковому розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis is devoted to the research of theoretical provisions and the substantiation of practical recommendations for the implementation of innovative methods of stimulating demand in the tourism industry. Based on the study of the travel company "PohidVGory", the main problematic issues were substantiated, a comprehensive diagnosis of the enterprise's activity was carried out, and the main directions for improving the organisation of demand stimulation were proposed. The main mechanisms of implementation of the approaches of the travel company "PohidVGory" to the organisation of demand stimulation due to innovative methods are substantiated, which will contribute to the long-term development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectметоди стимулюванняuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectmethods of the stimulationuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.titleІнноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризмуuk
dc.title.alternativeInnovative methods of stimulating demand in the tourism industryuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorVasylenko, Y. V.-
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБТУР-19uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality242 Туризмuk
local.diplom.programТуризмuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, S. M.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom242_Vasylenko_Shevchuk.pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.