Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26307
Назва: Суб'єктно-діяльнісний підхід до формування суб'єктності студентів економічних спеціальностей
Інші назви: Subjective-activity approach to the formation of subjectivity of students of economic specialties
Автори: Арістова, Наталія Олександрівна
Вишневська, Марина Олександрівна
Ключові слова: суб'єктно-діяльнісний підхід
економічна освіта
самоосвіта
самовдосконалення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавництво "Людмила"
Бібліографічний опис: Арістова Н. О. Суб'єктно-діяльнісний підхід до формування суб'єктності студентів економічних спеціальностей / Н. О. Арістова, М. О. Вишневська // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : Видавництво "Людмила", 2024. – С. 271-274.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані підходи до розуміння змісту і сутності понять "суб’єкт" і "суб’єктність" дають нам змогу стверджувати, що студенти з високим рівнем суб’єктності беруть повну відповідальність за власну освітню діяльність і здобутті освітні результати. Вони активно взаємодіють з усіма учасниками освітнього процесу, здатні самостійно розв’язувати нестандартні завдання, вирізняються наявністю емпатії, критичного й креативного мислення, усвідомлюють важливість здійснювати рефлексію освітньої діяльності задля досягнення успіху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26307
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арістова_Вишневська_2024_271-274.pdfАрістова Вишневська тези302,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.