Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯренко, А. В.uk
dc.contributor.authorПоповська, М. І.-
dc.date.accessioned2024-04-19T10:03:42Z-
dc.date.available2024-04-19T10:03:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоповська М. І. Маркетинг взаємодії як філософія сучасності / М. І. Поповська ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 26.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26334-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинг взаємодії як філософія сучасностіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P026.pdf139,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.