Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKornieieva, Iryna-
dc.date.accessioned2024-04-22T08:45:23Z-
dc.date.available2024-04-22T08:45:23Z-
dc.date.issued2023-12-02-
dc.identifier.citationKornieieva I. Psychological and linguistic features of future specialists in fashion industry / I. Kornieieva // Молодь і ринок. – 2023. – № 9 (217), вересень. – С. 145-149.uk
dc.identifier.issn2308-4634 (print)uk
dc.identifier.issn2617-0825 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26353-
dc.description.abstractThe paper deals with the problem of possessing knowledge and skills regarding professional monologue speech by future specialists of Fashion Industry in Ukraine. The aim of the study is to determine the psychological and linguistic features of professional-oriented monologue speech of such future specialists. The results of the research demonstrate clarifying the concept of "monologue", "professionally-oriented monologue speech", investigation of the psychological and linguistic characteristics of professionally-oriented monologue speech of Fashion industry specialists; distinguish a professionally designed monologue-message and professionally directed monologue-description. In the present article is stated that the two monologues (monologue-message and monologue-description) are the key speaking tasks for future specialists of Fashion industry. We presented the analysis of modern scientists' research on monologue and professionally-oriented monologue speech. It is outlined the definitions of monologue-message and monologue-description according to future specialists of Fashion industry intentions. We extracted the structural level of monologue speech of Fashion industry specialists and presented the peculiarities of such monologues at the lexical level.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується проблема володіння знаннями та вміннями професійного монологічного мовлення майбутніх фахівців індустрії моди в Україні. Мета дослідження полягає у визначенні психологічних та лінгвістичних особливостей професійно-орієнтованого монологічного мовлення таких фахівців. Для реалізації мети авторкою використано такі методи дослідження: теоретичні – загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація) та конкретно-наукові (термінологічного аналізу, за допомогою якого розкрито сутність ключових понять пропонованої наукової розвідки; структурно-логічного аналізу, спрямований на виявлення концептуальних основ англомовного навчання фахівців індустрії моди. Результати дослідження демонструють уточнення понять "монолог" та "професійно-орієнтоване монологічне мовлення". Визначено психологічні та лінгвістичні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення фахівців індустрії моди. Представлено розрізнення професійно оформленого монологу-повідомлення та професійно спрямованого монологу-опису. У цій статті зазначено, що два типи монологу (монолог-повідомленні та монолог-опис) є ключовими для говоріння майбутніх фахівців індустрії моди. Здійснено аналіз досліджень сучасних науковців щодо монологічного та професійно-орієнтованого монологічного мовлення. Окреслено визначення монологу-повідомлення та монологу-опису відповідно до інтенції майбутніх фахівців індустрії моди. Визначено структурний рівень їхнього монологічного мовлення та описано лінгвістичні особливості таких монологів. У роботі розглянуті психологічні характеристики мовлення фахівців індустрії моди, відповідно до комунікативного наміру: вмотивованість, зверненість, односпрямованість, зв’язність, інтенціональність, інформативність, тематичність, контекстуальність, ситуативність, модальність, відносна безперервність, плановість, послідовність, логічність. Серед лінгвістичних особливостей визначених монологів відзначаємо відносну повноту і завершеність речень, їхню складність і різноструктурність, складний синтаксис, обмежене використання речень-еліпсів, зв’язність. Продискутовано, що професійно-орієнтоване монологічне мовлення – це спеціально організована форма усного мовлення, публічний виступ, у якому оратор відтворює знання професійного характеру з метою впливу на аудиторіюuk
dc.language.isoenuk
dc.subjectfuture specialistsuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectprofessionally-oriented monologue speechuk
dc.subjectmonologue-messageuk
dc.subjectmonologue-descriptionuk
dc.subjectpsychological characteristicsuk
dc.subjectlinguistic features of fashion industry specialists' monologueuk
dc.subjectnon-linguistic higher educational institutionsuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване монологічне мовленняuk
dc.subjectмонолог-повідомленняuk
dc.subjectмонолог-описuk
dc.subjectпсихологічні характеристикиuk
dc.subjectлінгвістичні особливості монологу фахівців індустрії модиuk
dc.subjectнелінгвістичні заклади вищої освітиuk
dc.titlePsychological and linguistic features of future specialists in fashion industryuk
dc.title.alternativeПсихологічні та лінгвістичні особливості професійно-орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з індустрії модиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКорнєєва, Ірина Олександрівна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМолодь і ринокuk
local.sourceYouth and marketuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.24919/2308-4634.2023.291086uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291086-Текст-статті-674659-1-10-20231201.pdf542,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.