Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИванова, К. А.-
dc.date.accessioned2016-10-26T13:07:54Z-
dc.date.available2016-10-26T13:07:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationИванова К. А. Лингвориторические средства установления контакта между автором и читателем в информационно-аналитических интернет-текстах / К. А. Иванова // Мова : науково-теоретичний часопис з мовознавства. — 2014. — № 22. — С. 60-64.uk
dc.identifier.issn2307-4558uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2642-
dc.description.abstractВ статье рассматривается взаимоотношение и взаимодействие категорий автора и читателя информационно-аналитического медиатекста (а именно — интернет-текста), как представителей двух сторон коммуникативного процесса — адресанта и адресата. В информационно-аналитических медиатекстах категория автора прослеживается более чётко, чем в медиатекстах информационного типа, что проявляется не только в выражении автором своего мнения и оценки, но и в установлении контакта со своим читателем. Речевые средства, используемые автором для контакта с реципиентом, относятся к разряду риторических. Цель этих языковых приёмов — заинтересовать и задействовать читателя в процессе авторских рассуждений. В статье описываются лингвориторические средства, которые используются автором медиатекста для установления и поддержания контакта с читателем. В результате исследования были выделены такие приёмы, как: обращение, риторический вопрос, реплика автора, композиционный вопрос, конструкция «вопрос-ответ», кооперация с читателем и восклицательные предложения, а также указаны функции, которые они выполняют.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається взаємовідношення категорій автора і читача інформаційно-аналітичного медіатексту (а саме — інтернет-тексту) як представників двох сторін комунікативного процесу: адресанта і адресата. В інформаційно-аналітичних медіа текстах категорія автора простежується більш чітко, ніж у медіа текстах інформаційного тппу, що виявляється не лише у вираженні автором своєї думки й оцінки, а й у встановленні контакту зі своїм читачем. Мовленнєві засоби, що використовуються автором для контакту з реципієнтом медіатексту. відносяться до розряду риторичних. Мета цих мовних прийомів — зацікавити та залучити читача до процесу авторських розмірковувань. У статті описуються лінгвориторичні засоби, що використовуються автором медіатексту для встановлення та підтримання контакту з читачем (на матеріалі інформаційно-аналітичних інтернет-текстів). У результаті дослідження було виокремлено такі прийоми: звертання, риторичне питання, репліка автора, композиційне питання, конструкція «питання-відповідь», кооперація з читачем та окличні речення, а також зазначені функції, які виконують вищевказані засоби.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issue of the interrelation and interaction between the category of the author and the category of the reader within the informational-analytical mediatext (in particular — the internet-text) as the representatives of two sides of the communicative process — the addresser and the addressee. The category of the author is more exposed within the analytical mediatexts than within the informational ones. That, is seen not only from expression of the author’s opinion and attitude, but also from his/her setting a contact with the reader. Speech means, those are used by the author to contact with the recipient of the mediatext, belong to the category of rhetoric. Those means are aimed to make the reader to be interested and interacted in the process of author’s debate. The lingvorhetorical means which are used by the author of the mediatext to set and support the contact with the reader are described in the article (on the base of informational-analytical internet-texts). The next ways of making contact with the reader have been established in the result of the research: appeal, rhetoriсal question, reply of the author, compositional question, «question-answer»-form, cooperation with the reader and exclamatory sentence. The functions of those means are described in the article as well.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectинформационно-аналитический медиатекстuk
dc.subjectлингвориторический приемuk
dc.subjectавторuk
dc.subjectконтакт с читателемuk
dc.subjectінформаційно-аналітичний медіатекстuk
dc.subjectлінгвориторичний прийомuk
dc.subjectавторuk
dc.subjectконтакт із читачемuk
dc.subjectinformational-analytical mediatextuk
dc.subjectauthoruk
dc.subjectcontact with the readeruk
dc.subjectlingvorhetorical meanuk
dc.titleЛингвориторические средства установления контакта между автором и читателем в информационно-аналитических интернет-текстахuk
dc.title.alternativeЛінгвориторичні засоби встановлення контакту між автором і читачем в інформаційно-аналітичних інтернет-текстахuk
dc.title.alternativeLingvorhetorical means of setting a contact between the author and the reader in informational-analytical internet-textsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorІванова, К. О.-
local.contributor.altauthorIvanova, К. О.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМоваuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161024_504.pdf117,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.