Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригоревська, Олена Олександрівнаuk
dc.contributor.authorШевченко, В. Р.-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:40:44Z-
dc.date.available2024-04-29T12:40:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШевченко В. Р. Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідження / В. Р. Шевченко ; наук. кер. О. О. Григоревська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 123.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПолітичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідженняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P123.pdf139,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.