Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorГоловань, Х. В.-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:45:36Z-
dc.date.available2024-04-29T12:45:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоловань Х. В. Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємств / Х. В. Головань ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26438-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМатематичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P125.pdf145,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.