Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСідуняк, О. В.uk
dc.contributor.authorБевзо, А. Ю.-
dc.date.accessioned2024-05-02T10:25:45Z-
dc.date.available2024-05-02T10:25:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБевзо А. Ю. Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу / А. Ю. Бевзо ; наук. кер. О. В. Сідуняк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 170.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26486-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль соціальних мереж у сучасному маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P170.pdf150,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.