Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеренко, С. С.uk
dc.date.accessioned2024-05-08T00:27:07Z-
dc.date.available2024-05-08T00:27:07Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГеренко С. С. Графічний дизайнер в епоху Індустрії 4.0.: рефреймінг компетентності в контексті новітніх викликів [Текст] / С. С. Геренко // Art and Design. - 2024. - № 1 (25). - С. 113-122.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26502-
dc.description.abstractМета роботи – аналіз та осмислення рефреймінгу компетентності графічного дизайнера в епоху Індустрії 4.0., відштовхуючись від новітніх тенденцій та викликів у галузі. Застосовано методи системно-структурного аналізу, синтезу та узагальнення; використано компетентнісний та проблемно-діагностичний підходи, а також аналіз векторів і етапів цифрової трансформації. Досліджено роль технологій Індустрії 4.0. у трансформації структури компетентності графічного дизайнера в першій чверті ХХІ ст. Акцентовано увагу на необхідності рефреймінгу (перегляду, переосмислення) компетентності графіків під впливом новітніх цифрових технологій, що є вимогою часу. Виявлено та описано проблему "кваліфіковані фахівці versus фрілансери" в галузі. Проаналізовано переваги та недоліки використання штучного інтелекту в роботі дизайнера-графіка нового покоління. Наукова новизна полягає у системному аналізі проблеми рефреймінгу компетентності та вдосконалення кваліфікації дизайнера-графіка у зв’язку з новітньою логікою цифрового розвитку: усвідомлення необхідності змін і того, що майбутнє графічного дизайну за гармонійним співіснуванням людської творчості та ШІ, в якому технології Індустрії 4.0. виступатимуть "творчим партнером" й допомагатимуть розширювати межі візуальної комунікації та художнього вираження. Практична значущість досліджень полягає у висвітленні актуального тренду в галузі графічного дизайну, де тривають творчі експерименти з передовими цифровими технологіями, що, у свою чергу, ініціює рефреймінг компетентності дизайнера-графіка та зміни в освітніх практиках й дизайн-мисленні: акцент на професійному програмному забезпеченні в галузі на базі ШІ (InDesign, Illustrator), комп’ютерних знаннях і навичках креативного, критичного та стратегічного мислення.uk
dc.description.abstractАn analysis and reflection on reframing the competence of a graphic designer in the era of Industry 4.0, based on the latest trends and challenges in the field. Methods of system-structural analysis, synthesis, and generalization were used; competence and problematic-diagnostic approaches were applied, and also the analysis of vectors and stages of digital transformation. The role of Industry 4.0 technologies was studied in the transformation of the graphic designer’s competence structure in the first quarter of the XXI century. The attention was concentrated on the necessity of reframing (revision, rethinking) graphs competence under the influence of new digital technologies, which is a requirement of the time. The problem of “qualified specialists versus freelancers” in the industry was identified and described. The advantages and disadvantages of using artificial intelligence in the work of a new generation graphic designer were analyzed. Scientific novelty is in a systematic analysis of the problem of reframing the competence and improving the qualifications of a graphic designer in connection with the latest logic of digital development: awareness of the need for change and the fact that the future of graphic design lies in the harmonious coexistence of human creativity and AI, in which Industry 4.0 technologies will act as a “creative partner” and help expand the boundaries of visual communication and artistic expression. Practical significance of the research is to highlight the current trend in the field of graphic design, where creative experiments with advanced digital technologies are ongoing, which, in turn, initiates a reframing of the competence of a graphic designer and changes in educational practices and design thinking: an emphasis on professional software in the industry based on AI (InDesign, Illustrator), computer knowledge and skills of creative, critical and strategic thinking.en
dc.languageuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectцифровий дизайнuk
dc.subjectІндустрія 4.0.uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкваліфікаціяuk
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectdigital designen
dc.subjectIndustry 4.0en
dc.subjectArtificial Intelligenceen
dc.subjectcompetenceen
dc.subjectqualificationen
dc.titleГрафічний дизайнер в епоху Індустрії 4.0.: рефреймінг компетентності в контексті новітніх викликівuk
dc.title.alternativeGraphic design in the era of Industry 4.0: reframing of competence in the context of the latest challenges
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGerenko, S. S.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 1 (25)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2024.1.10
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2024_N1_P113-122.pdf211,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.