Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрістова, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorВишневська, Марина Олександрівна-
dc.contributor.authorКугай, Ксенія Борисівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T12:12:11Z-
dc.date.available2024-05-08T12:12:11Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationАрістова Н. О. Формування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчання / Н. О. Арістова, М. О. Вишневська, К. Б. Кугай // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика = Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 20-21 березня 2024 року. – Харків : Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2024. – C. 410-414.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517-
dc.description.abstractАвтори розглядають питання, пов’язані із застосуванням інтерактивних методів навчання як засобу формування в майбутніх філологів здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності.uk
dc.description.abstractThe authors reveal the issues concerning the use of interactive teaching methods aimed to develop future philologists’ ability to reflect on professional philological activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectмайбутні філологиuk
dc.subjectздатність до рефлексії професійно-філологічної діяльностіuk
dc.subjectздатність майбутніх філологів до рефлексії професійно-філологічної діяльностіuk
dc.subjectпрофесійна суб'єктністьuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectinteractive teaching methodsuk
dc.subjectfuture philologistsuk
dc.subjectability to reflect on professional philological activityuk
dc.subjectfuture philologists' ability to reflect on professional philological activityuk
dc.subjectprofessional agencyuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleФормування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчанняuk
dc.title.alternativeFormation of the ability to reflect on the professional and philological activity of future philologists by means of interactive teaching methodsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorAristova, Nataliia-
local.contributor.altauthorVyshnevska, Maryna-
local.contributor.altauthorKugai, Kseniia-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2024-03-20-
local.conference.nameПсихолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практикаuk
local.conference.namePsychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practiceuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.