Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Арістова, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Вишневська, Марина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Кугай, Ксенія Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T12:12:11Z | - |
dc.date.available | 2024-05-08T12:12:11Z | - |
dc.date.issued | 2024-03 | - |
dc.identifier.citation | Арістова Н. О. Формування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчання / Н. О. Арістова, М. О. Вишневська, К. Б. Кугай // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика = Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 20-21 березня 2024 року. – Харків : Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2024. – C. 410-414. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517 | - |
dc.description.abstract | Автори розглядають питання, пов’язані із застосуванням інтерактивних методів навчання як засобу формування в майбутніх філологів здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The authors reveal the issues concerning the use of interactive teaching methods aimed to develop future philologists’ ability to reflect on professional philological activity. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | майбутні філологи | uk |
dc.subject | здатність до рефлексії професійно-філологічної діяльності | uk |
dc.subject | здатність майбутніх філологів до рефлексії професійно-філологічної діяльності | uk |
dc.subject | професійна суб'єктність | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | interactive teaching methods | uk |
dc.subject | future philologists | uk |
dc.subject | ability to reflect on professional philological activity | uk |
dc.subject | future philologists' ability to reflect on professional philological activity | uk |
dc.subject | professional agency | uk |
dc.subject | higher education institutions | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Формування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчання | uk |
dc.title.alternative | Formation of the ability to reflect on the professional and philological activity of future philologists by means of interactive teaching methods | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Aristova, Nataliia | - |
local.contributor.altauthor | Vyshnevska, Maryna | - |
local.contributor.altauthor | Kugai, Kseniia | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.conference.location | Харків | uk |
local.conference.date | 2024-03-20 | - |
local.conference.name | Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика | uk |
local.conference.name | Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Арістова_Вишневська_Кугай_Формування_здатності_до_рефлексії_професійно_філологічної_діяльності_майбутніх_філологів.pdf | 538,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.