Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26528
Назва: | Особливості підготовки майбутніх фахівців з електричної інженерії в умовах зеленого переходу |
Інші назви: | Features of the training of future specialists in electrical engineering in the conditions of the green transition |
Автори: | Шведчикова, І. О. Панасюк, І. В. Демішонкова, С. А. Стаценко, Д. В. |
Ключові слова: | фотоелектрична батарея вітрогенератор математична модель акумуляторна батарея управління електроспоживанням інформаційно-комунікативні технології зелений енергетичний перехід photovoltaic battery wind generator mathematical model storage battery power consumption management information and communication technologies green energy transition |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Особливості підготовки майбутніх фахівців з електричної інженерії в умовах зеленого переходу [Текст] / І. О. Шведчикова, І. В. Панасюк, С. А. Демішонкова, Д. В. Стаценко // Технології та інжиніринг. - 2024. - № 2 (19). - С. 68-78. |
Source: | Технології та інжиніринг |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи – аналіз впливу технологічних змін, які відбуваються в умовах зеленого енергетичного переходу, на освітні програми підготовки фахівців з електричної інженерії в Київському національному університеті технологій та дизайну. Методика – аналіз основних тенденцій розвитку енергетики та електромеханіки в сучасних умовах. Аналіз особливостей освітніх програм спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" та змісту освітніх компонент за рівнями освіти в контексті зеленого енергетичного переходу. Розроблено пакети дисциплін вільного вибору здобувача для всіх рівнів вищої освіти спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" з акцентом на здобутті теоретичних та практичних навичок, необхідних для майбутньої діяльності за фахом в умовах швидких змін. Вдосконалено цілі освітніх програм з врахуванням тенденцій зеленого переходу. Розроблено методичні рекомендації до виконання практичних (лабораторних) робіт з акцентом на дослідженні енергетичних систем на основі відновлюваних джерел енергії та акумулюючих систем. Наведено приклад структури практичного завдання, присвяченого використанню некерованого випрямляча для вітрогенератора. На базі імітаційного моделювання розроблено комплекс практичних робіт дослідницької спрямованості, які охоплюють розгляд комплексу питань, починаючи з генерування електроенергії відновлюваними джерелами (фотоелектричні батареї та вітрогенератори) до споживання. Розроблені в межах дисциплін вільного вибору та обов’язкових освітніх компонент практичні роботи призначені для використання під час проведення лабораторних та/або практичних занять зі здобувачами вищої освіти. Отримані під час таких занять знання та навички стануть основою для формування у здобувачів зеленого мислення, необхідного для повоєнної розбудови енергетичного сектору країни. Analysis of the impact of technological changes occurring in the conditions of the green energy transition on the educational programs of training specialists in electrical engineering at the Kyiv National University of Technologies and Design. Analysis of the main trends in the development of energy and electromechanics in modern conditions. Analysis of the features of the educational programs of the speciality 141 "Electrical power engineering, electrical engineering and electromechanics" and the content of educational components by education levels in the context of the green energy transition. Packages of disciplines of the student's free choice have been developed for all levels of higher education in the speciality 141 "Electrical power engineering, electrical engineering and electromechanics" with an emphasis on acquiring theoretical and practical skills necessary for future work in the profession in conditions of rapid changes. The goals of educational programs have been improved, taking into account the trends of the green transition. Methodological recommendations for the performance of practical (laboratory) work with an emphasis on the study of energy systems based on renewable energy sources and energy storage systems have been developed. An example of the structure of a practical work devoted to the use of an uncontrolled rectifier for a wind generator is provided. Based on simulation modeling, a complex of research-oriented practical works has been developed, which cover the consideration of a complex of issues, starting from the generation of electricity by renewable energy sources (photoelectric batteries and wind generators) to consumption. Practical works developed within the disciplines of free choice and mandatory educational components are intended for use during laboratory and/or practical classes with students of higher education. The knowledge and skills acquired during such classes will become the basis for the formation of green thinking among the students, necessary for the post-war development of the country's energy sector. |
DOI: | 10.30857/2786-5371.2024.2.7 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26528 |
ISSN: | 2786-5371 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Технології та інжиніринг Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TI_2024_N2(19)_P068-078.pdf | 469,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.