Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorКалініна, К. Р.-
dc.contributor.authorЦховребашвілі, О. Ф.-
dc.date.accessioned2024-05-14T09:34:06Z-
dc.date.available2024-05-14T09:34:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВнукова О. М. Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти / О. М. Внукова, К. Р. Калініна, О. Ф. Цховребашвілі // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 34-39.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544-
dc.description.abstractСтаття присвячена академічній доброчесності у закладах вищої освіти (ЗВО) України. На основі проведеного дослідження серед студентів бакалаврату визначені основні прогалини у дотриманні принципів академічної доброчесності, що проявляються у випадках списування, необ’єктивності оцінювання, невмінні оформити посилання на використані джерела, неусвідомленні наслідків плагіату. Запропоновано наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів, а саме: системний, діалектичний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний, культурологічний.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to academic integrity in institutions of higher education (HEIs). On the basis of the conducted research, the main gaps in the observance of the principles of academic integrity among undergraduate students were identified, which are manifested in the case of writing off, unbiased evaluation, inability to issue references to used sources, lack of awareness of the consequences of plagiarism. Scientific approaches to the formation of students' academic integrity are proposed, namely: systemic, dialectical, dialectical, personal, axiological, cultural.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectплагіатuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectacademic integrityuk
dc.subjectplagiarismuk
dc.subjectscientific approachesuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.titleНаукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeScientific approaches to the formation of academic charity of students in institutions of higher educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVnukova, O. M.-
local.contributor.altauthorKalinina, K. R.-
local.contributor.altauthorChovrebashvili, O. F.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V1_P034-039.pdf311,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.