Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, Ю. В.-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.date.accessioned2024-05-27T08:57:15Z-
dc.date.available2024-05-27T08:57:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовк Ю. В. Інноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємства / Ю. В. Вовк, Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 68-73.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26698-
dc.description.abstractВ статті увага приділяється інноваційному підходу у формуванні рекламної стратегії підприємства, що, в свою чергу, популяризує підприємство і впливає на створення позитивного іміджу. Проаналізовано рекламну політику ДП "Камінь-Каширського лісового господарства" в Інтернет-середовищі та виконано SWOT-аналіз. Запропоновані середньострокові стратегічні плани розвитку даного підприємства. Проаналізовано витрати на маркетингові комунікаці. Виконано порівняльний аналіз активності в соціальних мережах та оцінено ефективність від впровадження рекламних заходів.uk
dc.description.abstractThe article pays attention to an innovative approach to the formation of the advertising strategy of the enterprise, which, in turn, popularizes the enterprise and influences the creation of a positive image. The advertising policy of the State Enterprise "KaminKashirsky Forestry" in the Internet environment was analyzed and a SWOT analysis was performed. Medium-term strategic plans for the development of this enterprise are proposed. The costs of marketing communications are analyzed. A comparative analysis of activity in social networks was carried out and the effectiveness of the implementation of advertising activities was evaluated.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectіноваціїuk
dc.subjectadvertising strategyuk
dc.subjectenterprise imageuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.titleІнноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeInnovative approaches in the formation of advertising strategy and image of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVovk, Y. V.-
local.contributor.altauthorKvita, H. M.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесі: реалії в умовах війниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P068-073.pdf305,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.