Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 1536.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Вплив технологічних змін на креативні індустріїСиниця, В. А.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупцівБілуха, М. А.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійГушла, В. В.
2024Інтегральне оцінювання інноваційного менеджменту в землекористуванні аграрних підприємствСергієнко, С. С.
2024Процес моделювання бізнес-кейсів маркетингових кампаній у контексті досягнення сталого розвитку бізнесу: аналіз ROI та ROMIГалстян, М. А.
2024Маркетингові стратегії в індустрії гостинностіГригоревська, Олена Олександрівна; Матвієнко, М. О.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2024Дослідження впливу дизайну страв на споживацький попитГригоревська, Олена Олександрівна; Черемісін, М. О.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійНеруш, О. Д.