Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27295
Назва: Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупців
Автори: Білуха, М. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Білуха М. А. Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупців / М. А. Білуха // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 698-700.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27295
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P698-700.pdf455,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.