Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26760
Назва: Визначення особливості дизайн-проектування прототипів мобільних додатків для пошуку та пропонування музичних послуг
Інші назви: Determining the feature of designing prototypes of mobile applications for searching and offering music services
Автори: Васильєва, О. С.
Шимко, Анна
Пасько, Оксана Миколаївна
Ключові слова: дизайн-проектування
мобільний додаток
функціонал додатків
розробка прототипів
design
mobile application
application functionality
prototype development
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Васильєва О. С. Визначення особливості дизайн-проектування прототипів мобільних додатків для пошуку та пропонування музичних послуг / О. С. Васильєва, А. В. Шимко, О. М. Пасько // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 67, Т. 1. – С. 89-96.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Humanities science current issues : Interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papers
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей дизайн-проектування мобільних додатків та їх прототипів для пошуку та пропонування музичних послуг. Аналіз літературних джерел, присвячених темі дизайн-проектування мобільних додатків різних призначень та їх адаптації для певних категорій споживачів, показав, що науковці однозначно приходять до висновку, що ключову роль у визначенні структури та дизайну додатку є його призначення та вимоги користувачів до нього. Відомо, що на маркетплейсі України представлені додатки з різноманітних послуг, таких як: доставки їжі, замовлення товарів онлайн, соціальні мережі, розважальні та медіаплатформи тощо. Однак деякі напрями у сферах послуг, що існують закордоном, у нашій країні ще не розвинені або взагалі відсутні. Один з таких напрямів – додатки для пошуку та пропонування музичних послуг. Аналіз маркетплейсу країн Західної Європи показав, що додатки даного призначення достатньо поширені та використовувані. Проведено дослідження сучасних додатків та платформ країн Західної Європи для пошуку та пропозицій музичних послуг для заходів. Методологічною основою даного дослідження стали методи візуально-аналітичного аналізу об’єктів дослідження, систематизація інформації про їх функціонал, його переваги та недоліки. Результати дослідження показали, що серед основного функціоналу досліджених додатків та платформ визначено наступне: функція "мої фаворити"; функція "створити обліковий запис"; функція "фільтрація за ознаками"; функція "текстовий супроводжуючий опис та візуалізація"; короткий посібник з використання сайту. За результатами досліджень визначено та описано типові недоліки функціоналу додатків, такі як невраховані базові правила проектування UX, не функціонуючі відео та аудіо плеєри, відсутність ціни за виступ, відсутність анімації на деяких кнопках, відсутність фільтрів тощо. На основі висновків з проведених досліджень запропоновано поетапні рекомендації щодо проектування прототипів додатків даного призначення, що були опробуванні при розробці високоточного прототипу мобільного додатку для пошуку та пропонування музичних послуг. Результати розробки представлені у статті.
The article is devoted to the study of the design features of mobile applications for finding and offering music services and their prototypes. The analysis of literary sources devoted to the topic of designing mobile applications for various purposes and their adaptation for certain categories of consumers showed that scientists clearly come to the conclusion that the key role in determining the structure and design of the application is its purpose and user requirements for it. It is known that the marketplace of Ukraine presents applications for various services, such as: food delivery, ordering goods online, social networks, entertainment and media platforms, etc. However, some directions in the spheres of services that exist abroad are not yet developed in our country or do not exist at all. One of these areas is applications for finding and offering music services. However, the analysis of the marketplace of the countries of Western Europe showed that the applications of this purpose are quite common and used. A study of modern applications and platforms of Western European countries for finding and offering music services for events was conducted. The methodological basis of this research was the methods of visual-analytical analysis of research objects, systematization of information about their functionality, its advantages and disadvantages. The results of the study showed that among the main functionality of the studied applications and platforms, the following were identified: the "my favorites" function; "create an account" function; "filtering by characteristics" function; "text accompanying description and visualization" function; a short guide to using the site. Based on the results of research, typical shortcomings of application functionality are defined and described, such as: disregarded basic rules of UX design, non-functioning video and audio players, lack of price per performance, lack of animation on some buttons, lack of filters, etc. Based on the conclusions of the conducted research, step-by-step recommendations for the design of application prototypes for this purpose are proposed, which were tested during the development of a high-precision prototype of a mobile application for searching and offering music services. The results of the development are presented in the article.
DOI: 10.24919/2308-4863/67-1-11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26760
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2308-4855 (рrint)
2308-4863 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні-питання-89-96.pdfВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙН-ПРОЕКТУВАННЯ ПРОТОТИПІВ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ПОШУКУ ТА ПРОПОНУВАННЯ МУЗИЧНИХ ПОСЛУГ612,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.