Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаура, Аліна-
dc.contributor.authorТименко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2024-06-07T10:39:33Z-
dc.date.available2024-06-07T10:39:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШаура А. Ю. Роль фірмового стилю та мультимедіа у розвитку Інтернет-магазину виробів ручної роботи в умовах війни / А. Ю. Шаура, В. П. Тименко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 290-294.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26828-
dc.description.abstractФірмовий стиль та мультимедійний контент грають важливу роль у розвитку будь-якого бізнесу, включаючи Інтернет-магазини, особливо в умовах війни. Фірмовий стиль, фото та відео контент створюють образ компанії та її товарів, покращують позитивне сприйняття та відзначаються характерними елементами, такими як: логотип, кольорова палітра, фірмовий шрифт, стиль фотографій тощо.uk
dc.description.abstractCorporate identity and multimedia content play an important role in the development of any business, including online stores, especially in times of war. Corporate style, photo and video content create the image of the company and its products, improve positive perception and are characterized by characteristic elements, such as: logo, color palette, corporate font, photo style, etc.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectкольорова палітраuk
dc.subjectшрифтиuk
dc.subjectфотоuk
dc.subjectвідеоuk
dc.subjectІнтернет-магазинuk
dc.subjectвироби ручної роботиuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectcolor paletteuk
dc.subjectfontsuk
dc.subjectphotouk
dc.subjectvideouk
dc.subjectonline storeuk
dc.subjecthandmade productsuk
dc.titleРоль фірмового стилю та мультимедіа у розвитку Інтернет-магазину виробів ручної роботи в умовах війниuk
dc.title.alternativeThe role of brand style and multimedia in the development of the internet store of handmade products in the conditions of waruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShaura, A.-
local.contributor.altauthorTymenko, V.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесі: реалії в умовах війниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P290-294.pdf588,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.