Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2024-06-11T09:00:12Z-
dc.date.available2024-06-11T09:00:12Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностики / О. С. Євсейцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2006. – № 4 (30). – С. 148-152.uk
dc.identifier.issn1813-6796uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26842-
dc.description.abstractУ статті розглядається економічна суть та зміст маркетингової діагностики. На сучасному етапі розвитку економіки України ефективність функціонування підприємств різних галузей промисловості, у тому числі й легкої промисловості, значною мірою визначається їх місцем на ринку та вмінням швидко адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Одним із шляхів ефективного господарювання підприємств легкої промисловості в ринкових умовах є забезпечення процесів реструктуризації достовірною, оперативною, своєчасною інформацією на основі використання маркетингових підходів. Маркетинговий аспект реструктуризації дасть можливість оцінити становище підприємства на ринку та обґрунтувати доцільність структурних змін на основі використання маркетингових показників. При цьому важливим є застосування сучасних напрямів маркетингових досліджень, завдякии яким є можливість проаналізувати показники зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства. Це є основою для складання прогнозу розвитку ринку та обґрунтування стратегії діяльності підприємства. Одним із напрямів сучасних маркетингових досліджень доцільно вважати маркетингову діагностику.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleЗабезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V30_P148-152.pdf234,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.