Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменна, О. В.-
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.date.accessioned2016-10-31T13:07:40Z-
dc.date.available2016-10-31T13:07:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГуменна О. В. Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі / О. В. Гуменна, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2014. — № 2 (152). — С. 8-14.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2684-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень щодо ролі та значення процесу формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі, обґрунтовано інструменти створення споживчої цінності інновацій, необхідні для розробки стратегії просування її до кінцевого споживача.uk
dc.description.abstractВ статье представлены результаты исследования роли и значения процесса формирования потребительской ценности знаний в инновационной экосистеме, обосновано использование инструментов создания потребительской ценности инноваций, необходимых для разработки стратегии ее продвижения к конечному потребителю.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the research on the role and meaning of the knowledge consumer value formation process within the innovation ecosystem. The authors ground the application of innovations' consumer value formation tools needed to build a strategy for this value promotion to an end user.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційна економікаuk
dc.subjectінноваційна екосистемаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectспоживча цінність знаньuk
dc.subjectинновационная экономикаuk
dc.subjectинновационная экосистемаuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectпотребительская ценность знанийuk
dc.subjectinnovation economyuk
dc.subjectconsumer value of knowledgeuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectinnovation ecosystemuk
dc.titleФормування споживчої цінності знань в інноваційній екосистеміuk
dc.title.alternativeФормирование потребительской ценности знаний в инновационной экосистемеuk
dc.title.alternativeConsumer value formation for knowledge within innovation ecosystemuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГуменная, А. В.-
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.-
local.contributor.altauthorGumenna, О. V.-
local.contributor.altauthorGanushchak-Yefimenko, L. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_103.pdf106,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.