Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorМарченко, Вероніка Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-08-01T11:35:43Z-
dc.date.available2024-08-01T11:35:43Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationМарченко В. О. Розробка фірмового стилю компанії екологічних товарів для інтер'єру : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / В. О. Марченко ; наук. кер. О. В. Єжова ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27016-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено історичний розвиток фірмового стилю, починаючи від його зародкових форм до сучасного вигляду. Проведено аналіз трансформації фірмового стилю з урахуванням еволюції наукових і теоретичних підходів. Розглянуто основні елементи та носії фірмового стилю, зокрема логотипи, кольорові схеми, шрифти, а також інші візуальні компоненти, що складають корпоративну ідентичність. Особливу увагу приділено аналізу перспектив розвитку ринку магазинів екологічних товарів для інтер'єру як на глобальному рівні, так і на місцевому ринку. Також досліджено зв’язок між вибором кольорових рішень та їх психологічним впливом на емоційний стан споживачів. Визначено ключові особливості роботи закладу "Green Room". Результатом дослідження стало розроблення фірмового стилю для компанії екологічних товарів для інтер'єру "Green Room". Цей стиль відображає філософію бренду, сприяє його ідентифікації на ринку та підвищує його конкурентоспроможність. Для реалізації проекту було обрано відповідне програмне забезпечення та необхідні матеріали для створення носіїв фірмового стилю.uk
dc.description.abstractThe qualification work explores the historical development of corporate identity, from its embryonic forms to its modern appearance. The author analyzes the transformation of corporate identity taking into account the evolution of scientific and theoretical approaches. The main elements and carriers of corporate identity, including logos, color schemes, fonts, as well as other visual components that make up corporate identity, are considered. Particular attention is paid to the analysis of the prospects for the development of the market of eco-friendly interior design stores both at the global level and in the local market. The relationship between the choice of color solutions and their psychological impact on the emotional state of consumers is also investigated. The key features of the Green Room have been identified. The result of the study was the development of a corporate identity for the company of ecological goods for the interior "Green Room". This style reflects the brand's philosophy, promotes its identification in the market and increases its competitiveness. To implement the project, we chose the appropriate software and necessary materials to create corporate identity carriers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectвізуальний стильuk
dc.subjectкорпоративний стильuk
dc.subjectуніформаuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectеко-декорuk
dc.subjectдизайн медіаuk
dc.subjectупаковкаuk
dc.subjectфірмові кольориuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectvisual styleuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectuniformuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecteco-decoruk
dc.subjectmedia designuk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectcorporate colorsuk
dc.subjectlogouk
dc.titleРозробка фірмового стилю компанії екологічних товарів для інтер'єруuk
dc.title.alternativeDevelopment of corporate identity of the company of ecological goods for the interioruk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMarchenko, Veronika-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБдг6-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programграфічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olga-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Marchenko_Yezhova.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.