Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKornieieva, Iryna-
dc.date.accessioned2024-08-06T10:53:03Z-
dc.date.available2024-08-06T10:53:03Z-
dc.date.issued2024-03-31-
dc.identifier.citationKornieieva I. Formation of English grammatical competence of future teachers using educational strategies / I. Kornieieva // Youth & market. – 2024. – No. 2 (222), February. – Р. 121-125.uk
dc.identifier.issn2308-4634 (print)uk
dc.identifier.issn2617-0825 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27040-
dc.description.abstractIn this paper we investigated the content, structure and features of the formation of English grammatical competence of future teachers. The definition of grammatical competence, the aspects it includes (morphological, lexical, phonetic, syntactic, orthographic) were outlined. The ability to use grammatical phenomena in speech activity in various speech situations of the future teachers' professional activity was explored; concepts and rules, means of expression of grammatical categories; stylistic features of a foreign language (grammatical skills (reproductive and receptive), grammatical knowledge, grammatical awareness were elaborated. The concept of active and passive grammatical minimums was given. The difficulties of forming grammatical competence, which are caused by age characteristics, psychological and individual features of future teachers were determined. The definition of the term "educational strategy" was given, various classifications were considered and their role in the educational process was outlined.uk
dc.description.abstractУ пропонованій статті нами було досліджено зміст, структуру та особливості формування англомовної граматичної компетентності у майбутніх учителів. Визначено поняття граматичної компетентності, аспекти, які вона включає (морфологічний, лексичний, фонетичний, синтаксичний, орфографічний); окреслено вміння та навички використання граматичних явищ у мовленнєвій діяльності в різних мовленнєвих ситуаціях; оволодіння граматичними поняттями і правилами, засобами вираження граматичних категорій; усвідомлення стилістичних особливостей іноземної мови; основні її компоненти: граматичні навички (репродуктивні та рецептивні), граматичні знання, граматична усвідомленість. Розкрито поняття активного та пасивного граматичних мінімумів. Визначено труднощі формування граматичної компетентності, які зумовлені віковими, психологічними, індивідуальними особливостями майбутніх учителів; іноземною мовою, що вивчається та умовами навчання. Дано визначення терміна "навчальна стратегія", розглянуто різні класифікації та визначено їх роль у навчальному процесі. Виокремлено концептуальну базу формування англомовної граматичної компетентності, зокрема таких принципових положень сучасної стратегії її формування: процес формування англомовної граматичної компетентності організовується як модель реальної комунікації, передбачає створення автентичних умов процесу соціалізації студентів, відбувається з урахуванням індивідуальних навчальних стилів майбутніх фахівців і їх навчальних стратегій в межах формування комунікативної компетентності та стимулює розвиток у студентів мовленнєвої, розумової, пізнавальної активності та створює "картину світу" для формування мовної особистості майбутніх учителів.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectthe English language grammatical competenceuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectdifficulties in grammatical competence formationuk
dc.subjecteducational strategiesuk
dc.subjectcognitive strategiesuk
dc.subjecthigher educational institutionsuk
dc.subjectангломовна граматична компетентністьuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectтруднощі у формуванні англомовної граматичної компетентностіuk
dc.subjectнавчальні стратегіїuk
dc.subjectкогнітивні стратегіїuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.titleFormation of English grammatical competence of future teachers using educational strategiesuk
dc.title.alternativeФормування англомовної граматичної компетентності в майбутіх учителів з використанням навчальних стратегійuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКорнєєва, Ірина Олександрівна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceYouth & marketuk
local.sourceМолодь і ринокuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.24919/2308-4634.2024.300097uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
300097-Текст-статті-694524-1-10-20240330.pdf554,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.