Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27065
Назва: Creative approaches in textile design as an effective method of individual education of students
Інші назви: Творчі підходи в текстильному дизайні як ефективний метод індивідуального навчання студентів
Автори: Reabenchi, E.
Simac, A.
Ключові слова: модель
самостійна робота
текстиль
методика навчання
принт
експеримент
model
independent work
textiles
study method
print
experiment
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Reabenchi E. Creative approaches in textile design as an effective method of individual education of students = Творчі підходи в текстильному дизайні як ефективний метод індивідуального навчання студентів [Текст] / E. Reabenchi, A. Simac // Art and Design. - 2024. - № 2 (26). - С. 65-72.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – дослідження ефективності індивідуальної роботи у професійній підготовці майбутніх дизайнерів одягу шляхом творчо-технологічного освоєння та застосування сучасного текстильного дизайну. Виявлення та систематизація сучасних моделей організації самостійної роботи студентів закладів вищої освіти. Для вивчення предмета дослідження застосовано порівняльно-історичний та типологічний методи, метод формального аналізу і, частково, образно-стилістичного. У статті описано досвід та результати впровадження навчальної програми "Дизайн текстилю" для студентів спеціальності "Дизайн одягу". Проаналізовано та систематизовано методичні основи художньої грамоти через прийоми, що стимулюють розвиток критичного та творчого мислення майбутніх фахівців із створення виробів. Визначено основні причини недостатньої ефективності самостійної роботи студентів у теорії та практиці вищої освіти. Виявлено, що прикладні методи якнайкраще впливають на процес формування та розвитку професійного художнього мислення студента. Наукова новизна полягає в тому, що автори використали методи індивідуального навчання у творчій реалізації як структуру для вивчення та розуміння сучасної візуальної мови для створення текстильного дизайну, для формування та розвитку професійного художнього мислення студентів, що вивчають моду та текстильний дизайн. Дослідження культурних конотацій костюмів надає дизайнерам і студентам цінні освітні можливості для поглиблення розуміння історії культури, символіки та естетики. Займаючись науковими дослідженнями та критичним аналізом, дизайнери можуть розвинути тонке розуміння культурних контекстів і застосувати ці знання у своїй творчій практиці.
We aim to examine the effectiveness of individual work in the professional training of future fashion designers through the creative and technological appropriation and application of modern textile design, identification and systematization of modern models of organizing the independent work of university students. Comparative-historical and typological methods, a method of formal analysis and, partially, figurative and stylistic, were used to study the subject of research. The article describes the experience and results of the implementation of the curriculum "textiles design" for students of Fashion Design. The method basic of artistic literacy through methods are analyzed and systematized, stimulating the development of critical and creative thinking of future specialists in product creating. The main reasons for the insufficient efficiency of students independent work in the theory and practice of higher education were identified. The application methods had a best impact on the process of formation and development of student’s professional artistic thinking. Scientific novelty consists in the fact that the authors used the methods of individual study in creative realization like a structure for the study and understanding of the modern visual language for the creation of textile design, for formation and development of the professional artistic thinking of the Fashion/ textile design students. Researching the cultural connotations of costumes provides valuable educational opportunities for designers and students to deepen their understanding of cultural history, symbolism, and aesthetics. By engaging in scholarly inquiry and critical analysis, designers can develop a nuanced understanding of cultural contexts and apply this knowledge to their creative practice.
DOI: 10.30857/2617-0272.2024.2.6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27065
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2024_N2_P065-072.pdf494,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.