Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27067
Назва: Strategy of design online museum exhibition contents from the perspective of artificial intelligence
Інші назви: Стратегія дизайну контенту експозиції онлайн-музею з точки зору штучного інтелекту
Автори: Zhao, Jingjie
Yezhova, Olga
Ключові слова: штучний інтелект
дизайн онлайн-музею
досвід користувача
технологічна інтеграція
стратегії персоналізації
культурна спадщина
artificial intelligence
online museum design
user experience
technological integration
personalization strategies
cultural heritage
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Zhao Jingjie. Strategy of design online museum exhibition contents from the perspective of artificial intelligence = Стратегія дизайну контенту експозиції онлайн-музею з точки зору штучного інтелекту [Текст] / Zhao Jingjie, O. V. Yezhova // Art and Design. - 2024. - № 2 (26). - С. 80-89.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – проаналізовати застосування штучного інтелекту для вдосконалення художнього дизайну в онлайн-музейних виставках. В роботі поєднано огляд літератури з аналізом прикладів дизайну онлайн-музеїв з застосуванням технологій штучного інтелекту. Зокрема, проаналізовано такі онлайн музеї: Британський музей (Англія), Лувр (Франція), Шанхайський музей (Китай), Музей Ватикану (Ватикан), а також цифровий проєкт Mei Lanfang. В результаті проведеного аналізу виявлено, що штучний інтелект має глибокий вплив на художні компоненти цифрових музейних експонатів. Окреслено інструменти штучного інтелекту можуть динамічно адаптувати візуальний контент і елементи дизайну, збагачуючи художню розповідь і узгоджуючи з уподобаннями глядача, щоб створити більш привабливі візуальні враження. В статті отримали вперше схарактеризовано принципи використання штучного інтелекту в процесах художнього дизайну в онлайн-музеях. Систематизовані принципи поєднання штучного інтелекту з художнім дизайном, як нові методи для підвищення естетичної узгодженості та тематичної насиченості онлайн-виставок музеїв. Отримані дані підкреслюють трансформаційний потенціал штучного інтелекту в презентаціях цифрового мистецтва в онлайн музеях, зокрема завдяки його здатності вдосконалювати ключові елементи дизайну, такі як колірні схеми, типографіка та інтерфейс користувача. Сформульовані в роботі практичні висновки та рекомендації спрямовані на створення дизайну більш візуально привабливих і мистецьки насичених онлайн-музеїв.
Analyzes the use of artificial intelligence to improve artistic design in online museum exhibitions. The work combines a literature review with an analysis of design examples of online museums using artificial intelligence technologies. In particular, the following online museum cases were analyzed: the British Museum (England), the Louvre (France), the Shanghai Museum (China), the Vatican Museum (Vatican), as well as the Mei Lanfang digital project. As a result of the analysis, it was found that artificial intelligence has a profound effect on the artistic components of digital museum exhibits. Outlined, AI tools can dynamically adapt visual content and design elements, enriching the artistic narrative and aligning with the viewer's preferences to create more engaging visual experiences. In the article, the principles of using artificial intelligence in artistic design processes in online museums were characterized for the first time. Systematized principles of combining artificial intelligence with artistic design as new methods for increasing the aesthetic consistency and thematic richness of online museum exhibitions. The findings highlight the transformative potential of artificial intelligence in digital art presentations in online museums, particularly through its ability to improve key design elements such as color schemes, typography and user interface. The practical conclusions and recommendations formulated in the work are aimed at creating a design of more visually attractive and artistically rich online museums.
DOI: 10.30857/2617-0272.2024.2.8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27067
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2024_N2_P080-089.pdf903,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.