Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSvintsitska, N.-
dc.date.accessioned2024-08-21T10:54:39Z-
dc.date.available2024-08-21T10:54:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSvintsitska N. Improvement of educational marketing technologies in the luxury fashion industry / N. Svintsitska // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 310-312.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27156-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleImprovement of educational marketing technologies in the luxury fashion industryuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМенеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохиuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P310-312.pdf423,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.