Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27246
Назва: Формування іміджу на підприємствах сфери гостинності
Інші назви: Image formation at enterprises in the field of hospitality
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Харченко, Владислава Вікторівна
Ключові слова: імідж
готельна сфера
стратегії управління
конкурентоспроможність
image
hotel industry
management strategies
competitiveness
Дата публікації: 26-чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Харченко В. В. Формування іміджу на підприємствах сфери гостинності : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / В. В. Харченко ; наук. кер. Л. В. Городянська. – Київ : КНУТД, 2024. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу формування іміджу на підприємствах сфери гостинності на прикладі готелю "Ibis Kyiv Railway Station". На основі аналізу діяльності зазначеного готелю обґрунтовано основні проблемні питання, що виникають на поточному етапі його розвитку, а також проведено комплексну діагностику. Запропоновано механізми покращення формування іміджу готелю "Ibis Kyiv Railway Station" шляхом впровадження певних стратегій та ініціатив. Результати дослідження сприятимуть розробці ефективних стратегій управління іміджем підприємств сфери гостинності та підвищенню їх конкурентоспроможності.
The qualification work is devoted to the research of the process of image formation at enterprises in the field of hospitality using the example of the ibis Kyiv Railway Station hotel. On the basis of the analysis of the activities of the specified hotel, the main problematic issues arising at the current stage of its development were substantiated, as well as a comprehensive diagnosis was carried out. Mechanisms for improving the image formation of the ibis Kyiv Railway Station hotel through the implementation of certain strategies and initiatives are proposed. The results of the study will contribute to the development of effective image management strategies of hospitality enterprises and increase their competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27246
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Kharchenko_Gorodianska.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.