Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSlobodianik, A. A.-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:49:37Z-
dc.date.available2024-09-04T12:49:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSlobodianik A. A. Inclusive society as an integral part of world-famous brands / A. A. Slobodianik // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 624-629.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27273-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleInclusive society as an integral part of world-famous brandsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P624-629.pdf654,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.