Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27290
Назва: Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціях
Автори: Євсейцева, О. С.
Казнодій, В. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Казнодій В. О. Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціях / В. О. Казнодій ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 681-684.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27290
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P681-684.pdf392,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.