Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27333
Назва: Маркетинговий менеджмент інноваційно активних суб’єктів підприємництва в системі реалізації антикризової політики
Автори: Дяченко, Т. О.
Кислюк, Л. В.
Артемчук, В. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дяченко Т. О. Маркетинговий менеджмент інноваційно активних суб’єктів підприємництва в системі реалізації антикризової політики / Т. О. Дяченко, Л. В. Кислюк, В. О. Артемчук // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 96-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27333
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P096-098.pdf418,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.