Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСеменюк, Л. Л.uk
dc.contributor.authorГордієнко, А. В.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:12:21Z-
dc.date.available2024-09-11T12:12:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГордієнко А. В. Вплив рекламних та маркетингових стратегій на розвиток культурно-пізнавального туризму / А. В. Гордієнко ; наук. кер. Л. Л. Семенюк // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 133-134.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27353-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВплив рекламних та маркетингових стратегій на розвиток культурно-пізнавального туризмуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P133-134.pdf305,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.