Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБебко, С. В.uk
dc.contributor.authorОвсієнко, А. С.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:37:59Z-
dc.date.available2024-09-11T12:37:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОвсієнко А. С. Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку України / А. С. Овсієнко ; наук. кер. С. В. Бебко // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 156-158.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27363-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуристичний ринокuk
dc.subjectінструментиuk
dc.subjectпрогресuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleМаркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку Україниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P156-158.pdf365,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.