Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДубрівна, А. П.-
dc.contributor.authorЗіглін, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-09-13T12:31:05Z-
dc.date.available2024-09-13T12:31:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗіглін А. О. Особливості створення візуальної складової для настільної гри : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / А. О. Зіглін ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 86 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375-
dc.description.abstractДипломну бакалаврську роботу присвячено аналізу сучасних можливостей для створення художньої складової для настільних ігор. Визначено основні аспекти створення художнього супроводу до настільних ігор та їх можливі вектори розвитку та модифікацій, в тому числі за рахунок використання штучного інтелекту. Класифіковані види друку та можливі варіанти використання їх в контексті виробництва карткових ігор. Проаналізовано ключові аспекти стилістичних направлень та користувацького інтерфейсу в контексті художньо-графічного супроводу до ілюстрацій гральних карток, а також наведено приклад реалізації художнього проєкту настільної гри на основі досліджень в художньому проєкті дипломної бакалаврської роботи.uk
dc.description.abstractThe bachelor's thesis analyzes modern possibilities for creating an artistic component for board games. The main aspects of creating artistic accompaniment to board games and their possible vectors of development and modification, including through the use of artificial intelligence, are identified. The types of printing and potential options for using them in the context of card game production are classified. The key aspects of stylistic trends and user interface in the context of artistic and graphic accompaniment to illustrations of playing cards are analyzed, and an example of the implementation of a board game art project based on research in the art project of a bachelor's thesis is given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectцифрове мистецтвоuk
dc.subjectілюстраціяuk
dc.subjectнастільні ігриuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectхудожнє оформлення настільних ігорuk
dc.subjectдрук ілюстраційuk
dc.subjectdigital artuk
dc.subjectillustrationuk
dc.subjectboard gamesuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectboard game artuk
dc.subjectStable Diffusionuk
dc.subjectillustration printinguk
dc.titleОсобливості створення візуальної складової для настільної гриuk
dc.title.alternativeFeatures of creating a visual component of board gameuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorZiglin A, A.-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра цифрового мистецтваuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБЦМск-22uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставраціяuk
local.diplom.programЦифрове мистецтвоuk
local.contributor.altadvisorDubrivna, A. P.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom023_Ziglin_Dubrivna.pdf4,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.