Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27385
Назва: Маркетингові аспекти діяльності підприємств в умовах смарт-економіки
Автори: Шацька, Зорина Ярославівна
Стужний, О. С.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Стужний О. С. Маркетингові аспекти діяльності підприємств в умовах смарт-економіки / О. С. Стужний ; наук. кер. З. Я. Шацька // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 185-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27385
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P185-187.pdf334,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.