Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
січ-2022Стратегічний маркетинг як детермінанта сталого розвитку бізнесуКрасовська, Олена Юріївна; Хаустова, Євгенія Борисівна; Петровська, Світлана Володимирівна; Березовська, Людмила Олексіївна
2022Управління прибутком підприємства в сучасних умовах господарюванняБудякова, О. Ю.; Василькова, Олександра Євгенівна
гру-2021Ефективність діяльності підприємства та шляхи її підвищенняПузирьова, П. В.; Слюсар, Анна Костянтинівна
2020Особливості діагностики фінансово-економичного стану державної установиВоронкова, Т. Є.; Мельник, Анастасія Олександрівна
2019Бенчмаркінг як ефективний інструмент досягнення конкурентних переваг підприємстваВоронкова, Т. Є.; Олешко, А. Ю.
2019Форми системи управління підприємствБудякова, О. Ю.; Лошевич, М. Ю.
лют-2022Методи оцінки управління розвитком інноваційно-фінансового потенціалу промислових підприємств в умовах цифровізаціїПузирьова, П. В.
2019Сучасні особливості управління персоналом підприємствБудякова, О. Ю.; Лошевич, М. Ю.
2020Insights into the specifics of benchmarking tools application by small and medium-sized businessesDenysenko, Mykola
гру-2021Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємстваШацька, Зорина Ярославівна; Горбач, Сергій Вячеславович