Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27459
Назва: Стратегчне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
Автори: Бугас, Н. В.
Ейвазова, Х.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ейвазова Х. Стратегчне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Х. Ейвазова ; наук. кер. Н. В. Бугас // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 357-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27459
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P357-359.pdf321,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.