Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27494
Назва: Strategies for hotel chain development
Автори: Philchenkov, Daniel
Gudkova, N.
Дата публікації: вер-2024
Видавництво: NGO International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Philchenkov D. Strategies for hotel chain development / D. Philchenkov, N. Gudkova // Modernization of science and its influence on global processes : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the VI International Scientific and Theoretical Conference, Bern, Swiss Confederation, 20 September 2024. – Bern, Swiss Confederation : International Center of Scientific Research, 2024. – P. 20-26. – Access mode: https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/20.09.2024
Короткий огляд (реферат): This article examines the competitive landscape of the hotel industry, focusing on the strategies that enable hotel chains to achieve sustainable growth. Key strategies, including differentiation, innovation, strategic partnerships, and market expansion, are discussed. Through case studies and data analysis, the article illustrates how successful chains like Marriott International have effectively implemented these strategies to enhance their market position, attract diverse customer segments, and navigate the challenges of a dynamic global market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27494
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filchenkov_Gudkova_Article.pdf200,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.