Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27497
Назва: | Individualization of independent work in the professional training of future teachers: An experimental study |
Інші назви: | Індивідуалізація самостійної роботи в професійній підготовці майбутніх викладачів: експериментальне дослідження |
Автори: | Sylenko, Yuliia |
Ключові слова: | higher education institution educational and scientific environment tutoring technology individual educational trajectory professional competences заклад вищої освіти освітньо-наукове середовище технологія тьюторингу індивідуальна освітня траєкторія фахові компетентності |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Sylenko Yu. Individualization of independent work in the professional training of future teachers: An experimental study / Yu. Sylenko // Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series "Pedagogy and Psychology". – 2024. – Vol. 10, No. 1. – Р. 68-76. |
Source: | Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series "Pedagogy and Psychology" Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" |
Короткий огляд (реферат): | The individualisation of independent work in the professional training of future teachers contributes to the stable achievement of results in professional and pedagogical training, as it takes into account the needs, motivation, and capabilities of the student. One of the leading technologies of innovative education is tutoring, which ensures an open educational environment in a higher education institution. The article outlines the results of an experimental study of the state of individualisation of independent work in the professional training of future university teachers on the basis of comprehensive, competence-based, systemic and activity-based approaches. The experiment was conducted in the form of a questionnaire among 54 respondents – master students majoring in "011 – Educational, Pedagogical Sciences" of the Mykhailo Drahomanov Ukrainian State University in order to find out their attitude to the current individualisation of independent work and the introduction of tutoring technology. The respondents were offered a Google Forms questionnaire "The current state of individualisation of students' independent work in higher education institutions", which consisted of 10 questions with possible answers. The results of the experiment showed that modern higher education institutions do not provide adequate conditions for the development of important skills and qualities in students, such as independence, the ability for self-education, self-development, and self-knowledge. It is established that the majority of master's students express their dissatisfaction with the organisation of individualised independent work in higher education institutions, which is due to insufficient attention to their interests, needs, and motives. It is proposed to introduce an integrated form of professional and pedagogical training of future teachers – tutoring technology as an important mechanism for innovating education, which can ensure the openness of the educational and scientific environment. The essence of the educational process under the guidance of a tutor, when a student acts as a tutor on the basis of subject-subject partnership interaction, is revealed. The results of the confirmatory experiment make it possible to further study the conceptual foundations of tutoring as a leading technology for individualising the educational and scientific process. The developed experimental study on the current state of individualisation of independent work in higher education institutions can be implemented at all levels of training of future pedagogical specialists. Індивідуалізація самостійної роботи в професійній підготовці майбутніх сприяє стабільному досягнення результатів у професійно-педагогічній підготовці, оскільки враховує потреби, мотивіви, можливості студента. Одна з провідних технологій інноваційної освіти – тьюторинг, який зумовлює забезпечення відкритого освітнього середовища в закладі вищої освіти. У статті окреслено результати експериментального дослідження стану індивідуалізації самостійної роботи в професійній підготовці майбутніх викладачів ЗВО на основі комплексного, компетентнісного, системного та діяльнісного підходів. Проведено констатувальний етап експерименту у вигляді анкетування серед 54 респондентів – студентів-магістрантів спеціальності "011 – Освітні, педагогічні науки" Українського державного університету імені Михайла Драгоманова з метою з’ясувати їхнє ставлення до нинішньої індивідуалізації самостійної роботи та упровадження технології тьюторингу. Респондентам було запропоновано анкету в Google Forms "Сучасний стан індивідуалізації самостійної роботи студентів у закладі вищої освіти", яка складалася з 10 запитань з можливими варіантами відповіді. Результати експерименту показали, що сучасні заклади вищої освіти не забезпечують належних умов для розвитку в студентів важливих навичок і якостей, таких як самостійність, здатність до самоосвіти, саморозвитку й самопізнання. Установлено, що більшість магістрантів висловлюють своє незадоволення щодо організації індивідуалізованої самостійної роботи в закладах вищої освіти, що зумовлено недостатністю уваги до їхніх інтересів, потреб та мотивів. Запропоновано запровадити інтегровану форму професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів – технологію тьюторингу як вагомий механізм інноватизації освіти, що здатний забезпечити відкритість освітньо-наукового середовища. Розкрито суть освітнього процесу під керівництвом тьютора, коли студент виступає в ролі тьюторанта на основі суб’єкт-суб’єктної партнерської взаємодії. Результати констатувального експерименту уможливлюють подальше дослідження концептуальних основ тьюторингу як провідної технології індивідуалізації освітньо-наукового процесу. Розроблене експериментальне дослідження щодо сучасного стану індивідуалізації самостійної роботи у закладах вищої освіти можливо реалізовувати на всіх рівнях підготовки майбутніх фахівців педагогічного спрямування. |
DOI: | 10.52534/msu-pp1.2024.68 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27497 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра мультимедійного дизайну |
ISSN: | 2413-3329 (print) 2520-6788 (online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра мультимедійного дизайну (МД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Scientific_Bulletin_of_Mukachevo_State_University_Series_Pedagogy_and_Psychology.pdf | Sylenko, Y. Individualization of independent work in the professional training of future teachers: An experimental study. | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.