Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦегельник, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСиленко, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-09-25T11:14:06Z-
dc.date.available2024-09-25T11:14:06Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationЦегельник Т. М. Реалізація технології перевернутого навчання при професійно-педагогічній підготовці майбутнього логопеда / Т. М. Цегельник, Ю. В. Силенко // International scientific journal "Grail of Science", № 37, March, 2024 with the proceedings of the VII Correspondence International Scientific and Practical Conference "Scientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realities" held on March 15th, 2024 by NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine), LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria) = Міжнародний науковий журнал "Грааль науки", № 37 (березень, 2024) : за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної конференції "Scientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realities", Вінниця, Україна - Відень, Австрія, 15 березня 2024 року. – ГО "Європейська наукова платформа" (Вінниця, Україна) ; ТОВ "International Centre Corporative Management" (Відень, Австрія), 2024. – P. 391-393.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27498-
dc.description.abstractАктуальною тенденцією у реформуванні вищої освіти в Україні є упровадження компетентнісного підходу, що зумовлює переорієнтацію змісту підготовки майбутніх фахівців на формування мобільних та креативних особистостей, що володіють комплексом професійних компетентностей. Відтак, головною метою виступає формування готовності випусників до професійно-педагогічної діяльності в умовах інформатизації суспільства. Сучасний освітній простір у ЗВО в умовах змішаного та дистанційного навчання вимагає застосування інноваційних методик підготовки майбутніх логопедів за допомогою освітнього контенту, а створення його відбувається за допомогою цифрових технологій, однією із яких є технологія flipped learning (перевернутого навчання).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherNGO European Scientific Platform ; LLC International Centre Corporative Managementuk
dc.titleРеалізація технології перевернутого навчання при професійно-педагогічній підготовці майбутнього логопедаuk
dc.title.alternativeImplementation of inverted learning technology in professional and pedagogical training of future speech therapistsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorTsegelnyk, Tatiana-
local.contributor.altauthorSylenko, Yuliia-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.conference.locationVinnytsia (Ukraine) - Vienna (Austria)uk
local.conference.date2024-03-15-
local.conference.nameScientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realitiesuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Силенко_Цегельник.pdfЦегельник Т.М., Силенко Ю.В. Реалізація технології перевернутого навчання при професійно-педагогічній підготовці майбутнього логопеда129,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.