Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27506
Назва: Розвиток бренд-менеджменту України – нові реалії часу
Автори: Кирилко, Н. М.
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Розвиток бренд-менеджменту України – нові реалії часу / Н. М. Кирилко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України = Financial regulation of changes in the economy of Ukraine : збірник тез доповідей учасників VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Мукачево, 22 березня 2024 року. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2024. – С. 70-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27506
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20240925_304.pdf546,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.