Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27522
Назва: Персоналізація навчання за допомогою онлайн-курсів та інтерактивних платформ: переваги та виклики
Інші назви: Learning peronalization through online courses and interactive platforms: benefits and challenges
Автори: Кугай, Ксенія Борисівна
Ключові слова: персоналізація навчання
індивідуальні потреби
інтерактивні інструменти навчання
методи навчання
Дата публікації: тра-2024
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Кугай К. Б. Персоналізація навчання за допомогою онлайн-курсів та інтерактивних платформ: переваги та виклики / К. Б. Кугай // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі - 2024 (ІПТЦШ 2024) : збірник тез доповідей учасників VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, м. Харків, 15-16 травня 2024 року. – Харків : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024. – С. 188-190.
Короткий огляд (реферат): Робота аналізує роль онлайн-курсів та інтерактивних платформ у реалізації концепції персоналізованого навчання, яка передбачає адаптацію навчального процесу до індивідуальних потреб кожного студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27522
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кугай_Персоналізація_навчання_за_допомогою_онлайн_курсів.pdf5,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.