Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-11-01T15:09:04Z-
dc.date.available2016-11-01T15:09:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Чинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринку / Н. А. Крахмальова // Економiка та держава. — 2009. — № 12. — С. 77-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2759-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впливу факторів маркетингового середовища на суб'єктів національного виставкового ринку та конкретизуються цілі їх виставкової діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleЧинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринкуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономiка та держава.uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_103.pdf73,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.