Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27635
Назва: Особливості вживання української термінної лексики в рекламному дискурсі
Автори: Мунтян, Олександр Олександрович
Мегдієва, Рена
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мегдієва Р. Особливості вживання української термінної лексики в рекламному дискурсі / Р. Мегдієва ; наук. кер. О. О. Мунтян // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали ІХ Міжнародної конференції, м. Київ, 10 травня 2024 р. / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 53-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27635
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog_2024_P053-054.pdf761,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.