Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRoienko, L. V.-
dc.date.accessioned2024-10-14T12:42:58Z-
dc.date.available2024-10-14T12:42:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationRoienko L. V. Using intercultural approach in language teaching and learning / L. V. Roienko // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали ІХ Міжнародної конференції, м. Київ, 10 травня 2024 р. / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 119-122.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27652-
dc.description.abstractThe aim of the given research is to analyse the main characteristic features of intercultural approach in foreign language teaching and learning, to explain the concept of culture, to define the main aspects of the intercultural communicative competence and principles of intercultural teaching and learning.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleUsing intercultural approach in language teaching and learninguk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-05-10-
local.conference.nameДіалог культур у Європейському освітньому просторі-
local.conference.sectionОпанування іноземних мов як чинник зростання професійно-освітніх можливостей громадян інших країн, котрі здобувають вищу освіту в Україні та інших країнахuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog_2024_P119-122.pdf765,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.