Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27678
Назва: Особливості відтворення семіотизації англомовної реклами в українських перекладах
Інші назви: Peculiarities of reproduction of semioticization of English advertising in Ukrainian translations
Автори: Мунтян, Олександр Олександрович
Ключові слова: рекламний текст
способи перекладу
переклад
Дата публікації: сер-2024
Видавництво: International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Мунтян О. О. Особливості відтворення семіотизації англомовної реклами в українських перекладах / О. О. Мунтян // Scientific forum: theory and practice of research : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the VI International Scientific and Theoretical Conference, Valencia, Kingdom of Spain, August 23, 2024. – Valencia, Kingdom of Spain : International Center of Scientific Research, 2024. – P. 54-55. – URL: https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/23.08.2024
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто особливості перекладу англійськомовної реклами українською мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27678
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титульний_аркуш.pdfТитульний аркуш2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зміст.pdfЗміст527,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Тези.pdfТези646,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.