Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27889
Назва: The identity of the "Otara" coffee brand: means of visualizing animalistic motifs
Автори: Krotova, T. F.
Isakova, Yelizaveta
Derevianko, Yelizaveta
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Derevianko Ye. The identity of the "Otara" coffee brand: means of visualizing animalistic motifs / Ye. Derevianko ; scientific supervisor T. F. Krotova ; language consultant Ye. Isakova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 129-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27889
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P129-132.pdf491,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.