Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorRoienko, L. V.en
dc.contributor.authorNianzi, Adriana-
dc.date.accessioned2024-11-04T20:51:29Z-
dc.date.available2024-11-04T20:51:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationNianzi A. The main aspects of business communication in marketing / A. Nianzi ; scientific supervisor L. V. Roienko // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 217-220.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27917-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleThe main aspects of business communication in marketinguk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-11-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу-
local.conference.sectionПрофесійне становлення фахівців в епоху глобалізації: досвід, проблеми, перспективиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P217-220.pdf116,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.