Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-03T15:31:01Z-
dc.date.available2016-11-03T15:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВнукова О. М. Педагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів / О. М. Внукова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2016. — Вип. 9, Ч. 3. – С. 33-36.uk
dc.identifier.isbn978-966-7406-67-7uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791-
dc.description.abstractСтаття присвячена компетентнісному підходу в підготовці інженерів-педагогів. Використовуючи методи аналізу та узагальнення, визначено елементи педагогічної компетентності інженерів-педагогів. Результати можуть бути використані у розробці освітніх програм та для обґрунтування рівнів та критеріїв професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена компетентностному подходу в подготовке инженеров-педагогов. Используя методы анализа и обобщения, определены элементы педагогической компетентности инженеров-педагогов. Результаты могут быть использованы в разработке образовательных программ и для обоснования уровней и критериев профессиональных компетенций будущих инженеров-педагогов.uk
dc.description.abstractThe article addresses the competence approach in preparing future engineers-teachers this day. Methods of analysis and synthesis, the definition of "competence", "professional competence", "pedagogical competence" and structure engineer-teacher competence are dealt with. Researchers on the use of competency approach in training future engineers and teachers analysed. Pedagogical competence of students of the educational degree "Master" specialty 015 Professional education (with specializations) as elements of the educational component of professional competence of engineers, teachers and pedagogical conditions of entry to higher education have been identified. Results of the research can be used by developers of educational programs for specialty "Professional Education", including master's level, and scientists to determine the levels and criteria of professional competence of future engineers-teachers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk
dc.subjectпедагогическая компетентностьuk
dc.subjectбудущие инженеры-педагогиuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectpedagogical competenceuk
dc.subjectfuture engineers and teachersuk
dc.titleПедагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогівuk
dc.title.alternativeПедагогическая составляющая профессиональных компетентностей будущих инженеров-педагоговuk
dc.title.alternativePedagogical component of professional competence of future engineers-teachersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВнукова, Ольга Николаевна-
local.contributor.altauthorVnukova, Olga-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освітиuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Внукова_Пед.склад.pdf474,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.