Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27969
Назва: Способи маніпулятивного впливу в рекламі англійською мовою
Автори: Ісакова, Єлизавета Павлівна
Унгурян, Олександра
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Унгурян О. Способи маніпулятивного впливу в рекламі англійською мовою / О. Унгурян ; наук. кер. Є. П. Ісакова // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 324-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27969
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P324-329.pdf333,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.