Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Назва: Стратегічний моніторинг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності
Автори: Карлаш, М. О.
Лісун, Я. В.
Ключові слова: зовнішнє середовище
стратегічний баланс
індекс ділових очікувань
внутрішнє середовище
бізнес‐клімат
стратегічний моніторинг
external environment
business climate
strategic balance
strategic monitoring
internal environment
the index of business expectations
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Карлаш М. О. Стратегічний монітринг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності / М. О. Карлаш, Я. В. Лісун // Економічний розвиток: теорія, методологія, управління : матеріали Міжнародної науково‐практичної конференції (м. Київ, 26-30 листопада 2013 р.). — 2013. — С. 69-75.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено аспекти стратегічного моніторингу як етапу процесу розробки конкурентної стратегії. Досліджена системна модель оточення підприємств сфери послуг, проаналізовані ділові очікування підприємств, надана оцінка бізнес‐клімату.
Article investigates aspects of strategic monitoring as a stage of the development process of competitive strategy. Investigated system model environment service industries analyzed Business Outlook Survey, the estimation of business climate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_515.pdf430,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.